torsdag den 21. februar 2008

Og så kom regningen...

Jeg har for nyligt købt ny telefon, og jeg købte den med et abonnement, selv om jeg er glad for min nuværende udbyder - det var nemlig billigere at købe telefonen på den måde end bare at købe telefonen uden abonnement.

I dag fik jeg så den første regning og jeg undres. Der står nemlig at jeg har foretaget 2 opkald med telefonen og det SELV OM SIMKORTET STADIG LIGGER UUDPAKKET i den kuvert jeg modtog den i. Det kan ikke være rigtigt. Opkaldene har kun kostet omkring 2 kroner, men det er lige før at jeg har lyst til at bruge tid på at klage over det fordi det er en principsag. Og det er ikke første gang jeg har mødt fejl i mobilregningen - er det bare standard at man lige smider et par opkald ekstra på regningen? Har du oplevet noget lignende?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det langt ude! Jeg har selv lige købt en mobil og venter på kort fra CBB. Håber ikke at opleve noget lignende :-( Håber du klager.

Anne sagde ...

Jeg klager helt sikkert - de er bare ikke nemme at få fat i. Jeg har allerede opgivet en gang at trykke mig igennem deres forfærdelige kundeservice, som har så mange niveauer man skal trykke sig igennem og ovenikøbet starter med at bruge tid på reklame. Jeg håber for dem at det er et gratisnummer - hvis ikke har jeg allerede spildt betragteligt mere end de havde puttet ekstra på min regning.

Anonym sagde ...

Hej.
Du kender mig sikkert ikke og kommer nok aldrig til det, men...

Det kommer helt an på hvilken mobil du vælger og hvornår, hvis abonnementet skal være billigere.

Jeg har set flere telefoner, hvor kontant prisen er billigere.

Jeg hader også dette håndjernssystem, hvor man dårligt nok kan komme ud igen uden teleselvskabet truer en med bøder og deslign (Ingen navne nævnt, men debitel....host host).